joi, 7 ianuarie 2010

Rozatoare cu coada




Bunicii mei traiesc undeva in Oltenia intr-un satuc micut si ori de cate ori am putin timp liber si ma duc sa vizitez imi place sa urmaresc sprintele veverite ce sar din creanga in creanga, doar doar le observi giumbuslucurile si le dai ceva de mancare.
Cautam recent niste gadget-uri pentru pisicuta mea (Milli) si spre teroarea mea am reusit sa dau peste un site in care era specificat ca americanii nu considera veverittele doar dragalase, ci si....APETISANTE. Faptul este demonstrat prin placerea cu care acestia consuma carnea de veverita, in special la gratar.
Este adevarat ca micutele cercetase pot provoca si multe daune, dar totusi...de la a le displacea pana la ajunge sa le jupoi si sa le devorezi este un pas enorm. Sa nu mai mentionam si faptul ca sunt atat de micute incat nu-mi pot imagina cat de ghiftuit poti sa fi dupa ce tocmai ai "devorat" o micuta veverita:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu