joi, 7 ianuarie 2010

Crunchy

Despre consumul homarilor poate ca a-ti auzit cu totii si multi dintre voi ati si incercat acest specimen. Eu inca nu am avut norocul si dupa aflarea acestei vesti (cititi pana la sfarsit) sa fiu sincera mi s-a cam taiat pofta de mancare. Recunosc totusi ca am mancat in nenumarate randuri raci. Acestia pot fi prinsi chiar in paraul din Parcul Subarini.
Homarii sunt crustaceele cele mai cautate de gurmanzii din lumea intreaga. Ei pot ajunge pana la 80 cm lungime. De preferat sunt femelele pentru carnea lor mult mai gustoasa. De obicei, homarii se servesc fierti sau prajiti pe gratar. La mare cautare sunt si icrele rosii de homar.
Cel mai apreciat este homarul breton ( il puteti gasi la restaurantul Heritage din Bucuresti in vaz ca va aflati vreodata in vizita prin capitala). Homarii se deosebesc si dupa culori. Spre exemplu homarii albastri sunt foarte rari. Doar unul din doua milioane de exemplare are aceasta culoare, care se datoreaza unei mutatii genetice care se traduce prin excesul de proteine.

Partea care m-a oripilat de care va povesteam anterior este ca in Japonia in anumite regiuni acestia sunt mancati de vii. Ai putea sa mananci un animal (fie el si un amarat de homar) care in momentul in care il mesteci se zvarcoleste de durere? Eu unal, cu siguranta nu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu